با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

سلام من به ماه شعبان

  

سلام من به ماه عشق و دلداده گی


به ماه آماده گی


به ماه مولود منجی و ماه میلاد خون خدا


به ماه روبه راه شدن


به خط مقدم ماه صیام


به ظرف پر از برکت یک سال سفره زندگی


سلام به زیر بنای منزل یک ماه میهمانی خدا


به طوق زیبای رمضان العظیم


به یک ماه بار بستن


به سفر بی انتهای طریق بندگی


به یک ماه زیرو رو شدن و اماده گی


به کوچه و راه رسیدن به منزل معشوق


به سبز ترین نهال در باغستان عمر یک ساله


سلام من به شعبان العزیز


به احرام حج رمضان و محرمیٌت به خدای بخشنده گی


سلام من به اذان نماز صیام  رمضان


به تکبیر احرام و نشستن به میقات میهمانی خدا


سلام من به ماه خوبیها


به شهر نبی اکرم


به دروازه ورود به ماه خدا


سلام بر ماه شعبان و هزاران سلام به خدای شعبان

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:10 http://tafkik.blogfa.com/

سلام دلاور
از زیارت شما در وب زیبایت خوشحال شدم با اجازه از تصویر پست فعلی استفاده کردم .
ما هم در "همت برای ولایت" در زمینه حمایت از ولایت فعالیم سری به ما بزن اگر تمایل داشتی بفرما تبادل لینک کنیم . یاعلی - التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد