با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

سروده سردار نقدی درباره توییتر و فیس‌بوک

باتفنگش نتوانسته شکارم بکند *** رفته با مطرب و اینترنت وسازآمده است

 

 ناوگانش نتوانسته مهارم بکند *** رفته با لُعبتک چشم نواز آمده است

 

 بمب وموشک نتوانسته بترسانندم *** فیس بوک و توییتر شایعه ساز آمده است

 

 شیمیایی زد ومن باز عقب ننشستم *** با کراک و هروئین تاخت و تاز آمده است

 

 چون لگن شد اثر ناو هواپیمابر *** پخش مه پاره زمه واره به ناز آمده است

 

 بس که از نغمه قرآن و دعا می ترسد *** با رپ و عربده و تپ تپ جاز آمده است

 

 فتنه هایش به بصیرت همه خنثی کردم *** رفته با ساحر و با شعبده بازآمده است

 

 ایسم ها شرقی وغربی همه رسوا گشتند *** فرقه پردازی وعرفان مجازآمده است

 

 من جوانم چوعلی اکبری الگوی من است *** مشق و تدبیرم از او روح نواز آمده است

 

 گر بحقیم، ازانبوه عدوباکی نیست *** مرگ خونین وسعادت به ترازآمده است

 

 من به یک ضربه کنم، چاره ی مکر دشمن *** مبطل منکر و فحشاء نماز آمده است

 

 دشمنی کو به دوصدحیله ز در بیرون شد *** گرکه غفلت کنی از پنجره باز آمده است

 

 جز دو روزی دگر از دولت او باقی نیست *** استقامت کنی آن محرم راز آمده است

 

 بینم آنروز شودبمب ومسلسل خاموش *** بانگ «مَن مهدی ام» ازسوی حجاز آمده است

 

 بنگر، چشم جهان رو به حقیقت واشد *** موج اسلام محمد به فراز آمده است


نظرات 1 + ارسال نظر
mansourheydari پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 http://yamahdizahra.tk

[گل][گل][گل] [گل]سلام [گل][گل][گل][گل]
سالهای سال شنیده بودیم همه آدم ها گمشده ای دارند وتا دنیا دنیاست آدم هایند وگمشده هایشان.
شنیده بودیم آدم ها باید هجرت کنند تا گمشده هایشان را بیابند..هجرت از خویش ؛هجرت به آسمان..
وآسمان درست همین جاست؛اینجا که من ایستاده ام،اینجا که تو ایستاده ای...
درست در حوالی آغاز یک سفر؛ سفر به سمت خدا،
تا ترنم باران، تا حکایت دوست...
و اینک ای همسفر:
اینجا درست در همین لحظه های تکرار من وتو
در طلایه داران بصیرت
دل به سوی آسمان
وچشم به سوی آفتاب گشوده ایم
ودر این قرار بی قراری
تنها
در انتظار درد واره ها ودلنوشته های شما با هرچه آرامش وهرچه باران، با دوست؛ نشسته ایم

ممنون از مطالب جالبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد