با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

راهبرد بسیج در انتخابات آینده، بصیرت بخشی به مردم است


سردار نقدی در جمع کارکنان سپاه نینوا استان گلستان در خصوص راهبرد بسیج در انتخابات آینده گفت: راهبرد بسیج در انتخابات آینده بصیرت بخشی به مردم است به گونه ای که خودشان بتوانند گزینه اصلح را انتخاب کنند؛ بدون اینکه نیاز باشد مصادیق را به آنها معرفی کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ولی فقیه عصاره ی فضائل ملت است تصریح کرد: کسانی که از ولی فقیه جلو می زنند، زودتر به مقصد نمی رسند بلکه در دریای گمراهی غرق می شوند و کسانی که از این سفینه نجات جا می مانند هرگز به مقصد نمی رسند.

وی با اشاره به دیدار اخیر امام خامنه ای با پاسداران خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در آن دیدار پر برکت، تصریحاً سه انتظار خود از پاسداران را مطرح کردند که دو خواسته ایشان پرهیز از دامن زدن به اختلافات و رسیدگی به خانواده های شهدا و خواسته دیگرشان لزوم حرکت و حضور پرشور پاسداران در عرصه های گوناگون اجتماعی بود.

سردار نقدی ادامه داد: هنگامی که فرمانده محترم سپاه بحث تدوین شایستگی های پاسداری را مطرح کرد، رهبر انقلاب ضمن تایید این کار و صحّه گذاشتن بر لزوم خودسازی و حرکت درونی پاسداران، بر اهمیت حرکت بیرونی و حضور در صحنه پاسداران تاکید کردند.

وی افزود منظور رهبر انقلاب از طرح این موضوع، لزوم حضور پاسداران در جامعه و جهد و تلاش در صحنه های گوناگون است که یکی از مهمترین مصادیق آن حضور فعال تر پاسداران در برنامه های بسیج است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اگر این کار تربیتی به صورت تشکیلاتی و منسجم انجام بگیرد، ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نسل جوان بهتر منتقل می شود و شاهد تحولی عظیم در عرصه های مختلف خواهیم بود. 


منبع : سپاه  انصار الحسین استان همدان 

نظرات 1 + ارسال نظر
mohammad شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:57 http://www.croonfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ جالب و ئر محتوای داری
لطفا در صورت تمایل وبسایت ما را لینک کنید و
مارو در سایت زمزمه های فارسی همراهی کنید
http://www.croonfa.com/signup/invited:021cc302ea3ecc3239b948db40b8604e
به امید دیدار

سلام حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد