با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

سفر رئیس جمهور به همدان

قراره رئیس جمهور این هفته به استان همدان و شهرستان ملایر بیاد .

ما به پروژه و افتتاح و ... کار نداریم فقط با ولایت کار داریم .


چشم منو امر ولی

جان منو سید علی


ما با ولایتم

هر کس به ولای رهبرم شک دارد

دامان عفاف مادرش لک دارد


نمی گویم که در عالم ولی نیست

ولی بالاتر از سید علی نیست

بهشت ارزانی خوبان عالم

بهشت من بجز سید علی نیست



نظرات 3 + ارسال نظر
گمنام سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:30

سلام خسته نباشی همسنگر درمورد وبلاگت میتونم بگم عالی برادر عالی

ممنون از حضورت بازم به ما سر بزن یا علی

پرنیان سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 http://sheytanpenhan.persianblog.ir

سلام خدا قوت وبلاگتون مخصوصاْ این پیامتون عالیه لطفاْ سری به وبلاگ من بزنید و نظرتونو دربارش بگید خوشحال میشم.یا علی

سلام برادر ممنون از لطفتون عالی بود شما رو با افتخار لینک کردم

خندان پور چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:14 http://www.khandanpoor.blogfa.com

سلام دوست من
این شعر رو من سال88 سرودم و در جشنواره شعر پایداری خوزستان برگزیده شد
کاش اسم شاعر رو هممینوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد