با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

پیروی از ولی فقیه راه گذر از فتنه هاست

دفاع مقدس تنها عرصه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که امت، هشت سال در خدمت اسلام بودند. به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، سردار علی فضلی در یادواره شهدای بخش افشاریه شهرستان تاکستان بیان کرد: دفاع مقدس تنها عرصه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که امت، هشت سال در خدمت اسلام بودند............


دفاع مقدس تنها عرصه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که امت، هشت سال در خدمت اسلام بودند. به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، سردار علی فضلی در یادواره شهدای بخش افشاریه شهرستان تاکستان بیان کرد: دفاع مقدس تنها عرصه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که امت، هشت سال در خدمت اسلام بودند.
وی ادامه داد: حضرت امام (ره) بعد از پیامبران و ائمه معصومین (ع) تنها فرد تاریخ بودند که خدمات زیادی را به اسلام داشته است.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امام (ره) یک رهبر بزرگ است که امت ایران اسلامی تنها با یک جمله ایشان به سمت میدان نبرد حق علیه باطل می شتافتند.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: جنگ را خود مردم اداره کردند حتی در مواقعی این امت سلحشور از نظامیان سبقت می گرفتند.
وی در ادامه به روزهای قبل از شروع رسمی جنگ اشاره کرد و توضیح داد: قبل از شروع رسمی جنگ تحمیلی، عراق 636 بار به خاک های ایران اسلامی تجاوز کرد و این درگیری ها منجر به شهادت یک هزار و 50 نفر از جوانان پر افتخار این مرز و بوم شد.
فضلی به تشریح سی و نهمین روز بعد از شروع رسمی جنگ پرداخت و افزود: از آنجا که حضرت امام (ره) دستور شکستن حصر آبادان را صادر کرده بودند، نیروهای مردمی و بسیج در حال آماده شدن برای درگیری با اشغالگران بودند که خبر آمد بنی صدر می خواهد برای ما سخنرانی کند و بنی صدر در مدت سخنرانی خود هر آنچه که می توانست ما را توهین و تحقیر کرد که از جنگ دست بکشیم ولی نیروهای بسیجی گوش به این حرف ها ندادند و به فرمان امام (ره) لبیک گفتند.
وی با اشاره به اقدامات بنی صدر در راستای تضعیف نیروهای خودی گفت: این اقدامات فتنه ای بیش نبود که شکر خدا با هوشیاری و بصیرت نیروهای رزمنده خنثی شد.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با مقایسه زمان حال و دوران دفاع مقدس اظهار کرد: همانگونه که بصیرت نیروهای رزمنده موجب رو شدن ماهیت اصلی بنی صدر و نیات پلید آن شد در زمان حال نیز پیروی از ولی فقیه و داشتن بصیرت و آگاهی امت اسلامی تنها راه گذر از فتنه است.


منبع : پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصار الحسین(ع)همدان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد