با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

آقا.....سیدعلی جونم فدات!

چقدر راست گفتند که مؤمن در دنیا غریب است! و تو رهبر من،از همه بیشتر غریبی...


بعد سفر اماممان روح الله"ره"،تو ماندی و این همه درد و مصیبت و سختی و مشکلات!

فیلمتان را دیده ام که قبول نمیکردید پرچم ولایت را به دوش بکشید!آخر میدانستید

که سخت است....

بعد سفر اماممان روح الله"ره"،تو ماندی و این همه درد و مصیبت و سختی و مشکلات!

فیلمتان را دیده ام که قبول نمیکردید پرچم ولایت را به دوش بکشید!آخر میدانستید که سخت است....

شما می گفتی: مگر من خمینی می شوم؟ و شهید دستغیب میگفت: اگر مسلمین همیشه حاضر باشند خدا بهتر از امام خمینی را هم برایشان می فرستد!

و تو برای ما بهترینی!

عشق من!

چرا نگذاشتی از خانه ات فیلمی بگیرند تا عالم و آدم بدانند که رهبر جامعه مان، با اینکه فرمانده کل قواست اما همچنان علی وار زندگی می کند و فقط یک بار در هفته غذایش برنج است!

کاش می گذاشتی و نمی گفتی که: می ترسم مردم باورشان نشود!

اما آقای من مردم که باورشان میشود،باید فکری به حال نامردمان کرد...

شما که از بیت المال نه چیزی می خورید و نه می پوشی متهمی!آنان که سفره های غذاشان بوی حق الناس می دهد عزیزترند!

سرور من!چرا بعد مجروحیت دستتان که رفته بودید به سفرچین نگذاشتی که با طب سوزنی یک هفته ای درمانت کنند؟چرا مثل همیشه مهربانی به خرج دادی و گفتی:معلولین مثل من در ایران زیادند،اگرهمه آنها آمدند من هم می آیم!

کاش می گذاشتی همان موقع درمانت کنند که این روزها مارا به خاطر دعا برای جانت مسخره نکنند!

مسجد ابوذر از سال 60 شاهد عشق تو بود....خودش هر پنجره اذان که میدهد دعایت میکند!

مولای من!چرا وقتی آیت الله حسن زاده آملی،مولا صدایت میزند ناراحت می شوی و میگویی اینطور خطابم نکنید....؟

مرحبا به آیت الله حسن زاده آملی که جواب داد:اگر یک مکروه از شما سراغ داشتم،این کار را نمی کردم!

و شما یا ایها العزیز!

بگذر از سر تقصیرات بعضی ها که دوستت نمی دارند و از محبتی که همگان برایت ابراز میکنند خشمگینند و می گویند:بت نسازید از کسی که معصوم نیست!

اصلا آقاجان شما مخلِص هم نیستی!این را مطمئنم.

رهبر من!شما مخلَصی.

شما نورچشم ما و آرام جان مایی!

هرکس هرچه می خواهد بگوید.ما به حرف علامه حسن زاده گوش می دهیم که استادش علامه طباطبایی فرمود:نشناخت کسی حسن زاده را جز امام زمان"عج".

ما گوش به حرف آیت الله بهاء الدینی آن عارف بزرگ می دهیم که فرمود:آقاسیدعلی حقیقت ولایت فقیه هستند و رهبر.ما به حرف شهدایمان گوش می دهیم که چه  زیبا توصیفت میکنند.و مثل شهیدصیادشیرازی در قنوت هر نمازمان برای شما دعا میکنیم.و چون آیت الله بهجت،برای سلامتی ات تا آخر عمر ختم صلوات نذر می کنیم.

اینجا که خیلی ها قَدرت را نمی دانند،اما کوفی عنان و پوتین و دکوئیار و بنی صدر دَرْکت کردند و تو را خوب فهمیدند.

بدا به حال ما که شکر نمی کنیم نعمت حضورت را...

آقای آقاسیدعلی آقا جونم فدات!

«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد