با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

سلام به بازدید کنندگان

با سلام خدمت بازدید کنندگان این وبلاگ 

چند روز در فضای مجازی نیستم 


بالاخره ما رو طلبید


امروز عازم مشهد،حرم مولای مهربانی ها 

علی بن موسی الرضا(ع) هستم 


 بعد از اینکه اومدم آپ می کنم 

انشاالله به زودی نصیب همه بشه 

دیدار رهبر انقلاب با اعضای ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی

بسمه تعالی

عنوان:  دیدار رهبر انقلاب با اعضای ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی
تاریخ:  ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی، اراده خداوند متعال و ایمان به توفیق الهی را عامل اصلی هدایت قلبها و دلهای ملت ایران برای حضور در عرصه های مختلف برشمردند و خاطرنشان کردند: حضور عظیم و خروشان مردمی در  9 دی 88 ، تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود.



ادامه مطلب ...

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب

بسمه تعالی

عنوان:  پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت حجت الاسلام هاشمیان
تاریخ:  ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام شیخ محمد هاشمیان را تسلیت گفتند.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت روحانی خدوم و مبارز جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ محمد هاشمیان رحمت الله علیه را به خانواده و فرزندان مکرم ایشان و به عموم مردم مؤمن و وفادار رفسنجان تسلیت عرض میکنم. 
سوابق مجاهدت شجاعانه ی این روحانی بزرگوار در دوران اختناق و خدمات شایسته ی ایشان در دوران سی ساله ی انقلاب در جایگاه امامت جمعه، یادگارهای ارزنده ئی است که همواره در یادها باقی و انشاءالله ذخیره ی اخروی آن مرحوم خواهد بود. رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان از خداوند متعال مسئلت میکنم.
سیدعلی خامنه ای
19/آذرماه/1390

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

[www.Leader.ir]

عیادت رهبر معظم انقلاب از آیت الله یزدی

بسمه تعالی

عنوان:  عیادت رهبر معظم انقلاب از آیت الله یزدی
تاریخ:  ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز(شنبه) با حضور در منزل آیت الله محمد یزدی از ایشان عیادت کردند.
رهبر انقلاب همچنین در جریان مداوای آیت الله یزدی قرار گرفتند و سلامتی ایشان را از خداوند متعال مسالت کردند.


پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

[www.Leader.ir]

طعنه آقاتهرانی به هاشمی در مراسم عزاداری

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تجلی اطاعت از خداوند متعال، اطاعت از رسول اکرم(ص)، تجلی اطاعت از رسول(ص)، اطاعت از امام معصوم(ع) و تجلی اطاعت از امام معصوم(ع)، اطاعت از ولی فقیه است.

حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی در شب اول مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) که در هیئت فاطمیون قم برگزار شد، با یادآوری ضرورت انکار ناپذیر وجود ولی فقیه در جامعه اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر جایی برای ابهام باقی نمانده است و هر کس که می‌خواهد مطیع امام عصر(عج) باشد باید از ولی فقیه اطاعت کند...........

ادامه مطلب ...

شهادت امام زین العابدین(ع) تسلیت باد


در شب شهادت حضرت امام سجاد علیه‌السلام، مراسم عزاداری،  با حضور رهبر انقلاب اسلامی، قشرهای مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.
در این مراسم که حسینیه امام خمینی(ره) و خیابانهای اطراف مملو از سوگواران حسینی بود، عزاداران در مصائب خاندان عصمت و طهارت پس از واقعه عاشورا و رنج‌های امام‌الساجدین، اشک ماتم ریختند.
مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره)، امروز پنجشنبه دوازدهم محرم نیز برگزار شد.

مجالس حسینی محبت به اهل بیت (ع) و معرفت‌ها را افزایش دهند

مجالس حسینی محبت به اهل بیت (ع) و معرفت‌ها را افزایش دهند

مجالس عزادارى حسینى باید از سه ویژگى برخوردار باشد؛ 1. تقویت محبت به اهل بیت(ع)2. معرفت بیشتر و واضحتر نسبت به عاشورا 3. افزایش ایمان و معرفت دینى در مردم‏.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالحسین(ع) به نقل از خبرگزاری فارس، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در سخنرانی‌های روشنگرانه‌شان درباره محرم و قیام حسینی به نکات دقیقی اشاره فرموده‌اند و معتقدند: اگر ملت اسلام، امام حسین(ع) را براى خود الگو قرار دهد، از همه موانع و مشکلات عبور خواهد کرد.
گزیده‌ای از سخنان رهبر معظم انقلاب در این باره در پی می‌آید:

ادامه مطلب ...

شام غریبان در حضور آقا


بسمه تعالی

عنوان:  مراسم عزاداری شام غریبان اباعبدالله الحسین (ع) در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد
تاریخ:  ۱۳۹۰/۰۹/۱۵

در شام غریبان اباعبد الله الحسین (ع)، مراسم سوگواری و عزاداری سیّد و سالار کربلا و اصحاب و یاران با وفای آن حضرت امشب (سه شنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این مراسم که جمعی از مسئولان و هزاران نفر از اقشار مختلف مردم حضور داشتند حجت الاسلام و المسلمین سیّداحمد خاتمی ابعاد حادثه عظیم عاشورا را تبیین کرد و سپس ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت به ذکر مصیبت امام حسین (ع) و اصحاب آن حضرت پرداختند.
مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) تا روز پنجشنبه دوازدهم محرم ادامه خواهد داشت.



منبع:

[www.Leader.ir]

مراسم عزادارای

بسمه تعالی

عنوان:  مراسم عزادارای اباعبدالله الحسین(ع) در حضور رهبر انقلاب از نگاه دوربین
تاریخ:  ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان امشب (شنبه) پس  از نماز مغرب و عشا در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد. این مراسم پرفیض با قرائت قرآن توسط قاری بین المللی، آقای سعیدیان آغاز شد و سپس حاج آقای ماهرخسار به مرثیه سرایی و ذکر مصائب امام حسین (ع) پرداخت. در ادامه حجت الاسلام و المسلمین عالی، ابعاد قیام عاشورا را از نگاه کلام وحی تبیین کرد و سپس عزاداران حسینی با نوحه سرایی حاج منصور ارضی و حاج سعید حدادیان به سینه زنی و عزاداری پرداختند. این مراسم سوگواری، تا پنجشنبه 17 اذر ، 12 محرم ادامه خواهد داشت.


پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

[www.Leader.ir]

دیدار فرمانده کل قوا با مسولان نیروی دریایی

بسمه تعالی

عنوان:  دیدار فرمانده کل قوا با فرمانده و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
تاریخ:  ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار فرمانده و مسئولان نیروی دریایی ارتش با اشاره به حرکت پیش رونده و بسیار مثبت نیروی دریایی پس از انقلاب خاطرنشان کردند: انقلاب اسلامی به ملت و مسئولان کشور عزت داد و ایران به برکت همین عزت نفس یک تنه در مقابل اراده بزرگترین مستکبران و استعمارگران ایستاده و اراده آنان را درهم شکسته است.
فرمانده کل قوا در این دیدار که در سالروز هفتم آذر، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، انجام شد، تأمین امنیت در آبهای جنوب کشور را حائز اهمیت دانستند و افزودند: چنانچه امروز عرصه و امتحانی مانند 7 آذر، پیش بیاید عملکرد نیروی دریایی بسیار شیرین تر و با شکوه خواهد بود که نشانه های این توانمندی هم اکنوان واضح و روشن است.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به سابقه استعمارگران خصوصاً انگلیس در تحقیر ملتها، از بین بردن سابقه تمدنی و مواریث گذشته، القاء ناتوانی ملی و تسلط بر منابع و منافع آنان خاطرنشان کردند: در دوران حکومت قاجار و بویژه پهلوی مقامات کشور در مقابل خواست سلطه گران ذلیل بودند و اگر ملتی در مقابل دشمن احساس ضعف کند کاری از پیش نمی برد اما انقلاب اسلامی عزت را به ایران هدیه کرد و همه باید قدر این عزت را بدانند.
فرمانده کل قوا در این دیدار دو توصیه مهم هم به نیروی دریایی ارتش و سپاه داشتند: 1- در انجام مأموریتها، جدیت و اهتمام مضاعف داشته باشید 2- ساخت درونی خود را از لحاظ افزایش مهارتهای گوناگون، توانایی علمی، عزم و اراده جدی و تدین مستحکم کنید.
پیش از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، امیر دریادار سیاری با اشاره به حماسه ی 7 آذر سال 1359، از حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آبهای آزاد، اشراف اطلاعاتی به مرزهای آبی، تقویت توان دفاع موشکی نیروی دریایی، تشریک مساعی و همدلی بین نیروهای دریایی ارتش و سپاه و برنامه های آتی این نیرو برای حضور در آبهای فرامنطقه ای گزارشی را ارائه کرد.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

[www.Leader.ir]