با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

گمانه‏زنى درباره‏ى موضع رهبرى در انتخابات

این را هم در باب انتخابات به شما عزیزان و همه‏ى ملت عزیزمان عرض بکنم؛ درباره‏ى موضع رهبرى در مورد انتخابات، گمانه‏زنى و شایعه و اینها همیشه بوده و خواهد بود. بنده یک رأى دارم، آن را در صندوق مى‏اندازم. به یک نفرى رأى خواهم داد، به هیچ کس دیگر هم نخواهم گفت که به کى رأى بدهید، به کى رأى ندهید؛ این تشخیص خود مردم است. بنده گاهى از دولت حمایت میکنم، دفاع میکنم؛ بعضى سعى میکنند براى این کار معناى نادرستى جعل و ابداع کنند. نه، من از دولتها همیشه دفاع میکنم؛ منتها اگر دولتى بیشتر مورد تهاجم قرار گرفت و احساس کردم حملات غیر منصفانه‏اى میشود، بیشتر دفاع میکنم. من طرفدار اِعمال انصافم؛ من میگویم باید منصف باشیم. رفتارها را نگاه کنیم؛ این ربطى به انتخابات ندارد، بحث انصاف و بى‏انصافى است. حمایت کردن از خدمتگزاران در کشور، وظیفه‏اى است که هم من دارم، هم همه دارند؛ این مربوط به اعلام موضع انتخاباتى نیست. بنده از هر حرکت خوبى، از هر اقدام خوبى، از هر پیشرفتى، از هر خدمتى به مردم، از هر دلجوئى‏اى از محرومین، از هر ایستادگى‏اى در مقابل ظلم و استکبار استقبال میکنم و از آن کسى که این کار را کرده است، تشکر و سپاسگزارى میکنم؛ هر دولتى باشد، هر شخصى باشد؛ این وظیفه‏ى من است.

نظرات 3 + ارسال نظر
فراهانی دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 18:35 http://akbar-farahani.blogfa.com

سلام
سیر زندگانی هر کس وقتی در ترازوی سنجش و ارزش قرار میگیرد که دیگران از وجودش برخوردار باشند و هر اندازه نیاز مردمان به خدمت شخص بیشتر ، جایگاهش در اجتماع رفیعتر و نزد خداوند مقبولتر که ((عبادت به جز خدمت خلق نیست))

رضا سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 http://rezahaseli.blogfa.com

با سلام وبلاگ شما رو لینک کردیم شما هم ما رو لینک بفرمائید واطلاع دهید

طیب سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 http://hms.blogfa.com

سلام .وبلاگت عالیه مطالبت هم خیلی خوبه .یا علی سید علی
به منم سربزن منتظرتم

سلام ممنون از حضورتون
حتما
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد