با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

دیدار مدیران سازمان اوقاف با رهبر انقلاب

بسمه تعالی
عنوان: دیدار مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه با مقام معظم رهبری
تاریخ: ۱۳۹۰/۱۲/۲۳



حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه شنبه)در دیدار نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه و مسوولان این سازمان، وقف را یک نهاد ممتاز دینی دانستند و تاکید کردند: باید از طریق تشویق مردم به وقف و همچنین ادای صحیح حق واقف در مورد موقوفه اش، سنت وقف را بیش از پیش در جامعه ترویج کرد.
ایشان خاطرنشان کردند: مهمترین مسئله در وقف، عمل امینانه نسبت به موضوع وقف است.
رهبر انقلاب اسلامی دایره وقف را گسترده دانستند و افزودند: اکنون عرصه های متعددی برای وقف وجود دارد که از جمله آنها، پزشکی، علم و آموزش، تحقیقات و پژوهش، علوم جدید، محیط زیست و ترویج دین به شکل های مدرن است.
حضرت آیت الله خامنه ای نظارت مستمر مدیران بر زیر مجموعه خود در همه دستگاهها را ضروری و مهم خواندند و تأکید کردند: این نظارت به معنای این است که وظایف بخصوص در موضوع بسیار مهم وقف، بصورت صحیح و کامل انجام شود و خدای نکرده غفلت ها و یا لغزش ها موجب ناتمام ماندن کارها و ناقص انجام شدن وظایف نشود.
ایشان همچنین از زحمات و تلاشهای حجت الاسلام والمسلمین محمدی سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیران و کارکنان این مجموعه تشکر و قدردانی کردند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ذهابی جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:51 http://meshkat-m.blogfa.com/

بسم الله
با سلام بر برادر عزیز
ضمن تبریک سال جدید بهار دلها بر شما وهمه عاشقان وشیفتگان معرفت وشناخت خاندان وحی ونبوت تهنیت وتبریک عرض می نمایم .
برادرم مشکل دقیقا همینجاست که اوقاف همانطور که واقفین می خواهند رفتار نمی کند لذا مردم را از دستور وقف که الهی است زده می کنند و...
امید است خداود تبارک وتعالی که گرداننده روزگار وساعات واحوال همه مردمان است احوال همه مارا به بهترین حال بگرداند و همه خوبیهارا همانطور که به محمد و آل محمد عطاء کرد به همه ما عطاء کند وهمانطور که همه بدیهارا از این خاندان دور گرداند از همه مادور کند .انشاالله ...
«یا مقلب القلوب و الابصار.
یا مدبر اللیل و النهار.
یا محول الحول و الاحوال.
حوّل حالنا الی أحسن الحال».
خدایا چنان کن که امسال شاهد تبسم واقعی همه عاشقان وشیفتگان اقایمان به همین زودی ها وشکستن زنجیرهای فقر ونادانی ازپای مستضعفان جهان ونابودی کامل مستکبران باشیم تا بهارمان امسال بهار قران باشد .
الهم عجل لولیک الفرج ...
برادرم با پست جشن سبزه های کودکان و تبرک هفت سین قران در خدمت حضرتعالی هستیم .حضور ونظر شما مایه افتخار ورشد ما می باشد.
دوست خوبم همچنان دراین ایام دعا گوی شما هستیم شما هم مارا از دعای خویش بی نصیب مفرما .
الاحقر ذهابی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد