با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

حضور مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع)

بسمه تعالی

عنوان:  مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری دانشگاه امام حسین(ع)
تاریخ:  ۱۳۹۱/۰۳/۰۳

همزمان با اولین روز از ماه رجب و سالروز میلاد حضرت امام محمد باقر(ع)  و همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، امروز مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد. فرمانده کل قوا در ابتدای ورود به دانشگاه امام حسین(ع)، با حضور در مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند. رهبر انقلاب اسلامی سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند. حضرت آیت الله خامنه ای در سخنانی در این مراسم، عزت و اقتدار روزافزون ملت ایران را نتیجه پایداری و ایستادگی در مسیر بیعت الهی دانستند و تأکید کردند: ملت پیشگام ایران در دهه پیشرفت و عدالت حرکت پرشتاب خود را به سوی پیشرفت های بیشتر و تحقق عدالت ادامه می دهد و جبهه ظلم و استکبار و زورگویی برخلاف هیاهوی ظاهری، رو به ضعف و اضمحلال است. ایشان با تأکید بر اینکه ملت ایران به آینده امیدوار است و افق آینده به او لبخند می زند، افزودند: جوانان سرافراز که کشور متعلق به آنان است باید مسیر پیشگامی ملت ایران را روزافزون ادامه دهد تا تعالی امت اسلامی تحقق یابد.
رهبر انقلاب اسلامی مسیر حرکت به سمت قله های سعادت را به برکت مجاهدت نسل گذشته هموار خواندند و خاطرنشان کردند: البته هموار بودن مسیر به معنای نبود سختی و زحمت نیست بلکه ادامه مسیر همچنان نیازمند پایداری و استقامت است.
فرمانده کل قوا همچنین با تجلیل از پایداری نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و بسیج در بیعت الهی تأکید کردند: نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس تجربه های ماندگاری از خود بر جای گذاشتند که باید همواره از آنها استفاده شود و چراغ راه آینده باشد. در این مراسم سردار سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارائه گزارشی از آمادگی های نیروهای چهارگانه سپاه و سازمان بسیج و ارتقاء سطح توانمندیهای آنها در چارچوب دکترین دفاعی نظام اسلامی، به برنامه های آموزشی سپاه در قالب نظام جامع تربیت و آموزش اشاره کرد.
دریادار پاسدار مرتضی صفاری فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) نیز گزارشی از برنامه های علمی، آموزشی و رزمی این دانشگاه ارائه کرد.
در این مراسم همچنین جمعی از فرماندهان، اساتید، دانشجویان، ایثارگران و خانواده های شهدای سپاه هدایای خود را از دست رهبر معظم انقلاب اسلامی دریافت کردند و نمایندگان دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) مفتخر به دریافت درجه و سردوشی شدند.
در ادامه طرح میدانی «نَحنُ عمار» بوسیله دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) اجرا شد. اجرای تمرینات رزمی بخش دیگری از برنامه های دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) بود. در پایان این مراسم یگانهای حاضر در میدان از مقابل فرمانده کل قوا رژه رفتند.

نظرات 4 + ارسال نظر
Mr.ourbuy شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:08 http://www.ourbuy.ir

خرید اینترنتی | خرید | خرید پستی

تاج بندگی شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:14 http://tajbandge.persianblog.ir/

سلام و خسته نباشین

روح الامین چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:59 http://14sabz.blogsky.com

سلام داداش گلم
سلام فدائی ولایت
خیلی وقته که به ایران سبز سری نزدی
چیزی شده
با ما قهر کردی
اشکالی نداره

ذهابی دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 http://meshkat-m.blogfa.com/

با سلام محضر استاد وبرادر عزیزم
با درود به روان پاک همه شهداءهمه انان که زنده هستند ونز خدای متعال درتنعمند وشاهد وناظر اعمال همه ما هستند .
با احترام به همه ایثارگران وجانبازان عزیز که امروز هرچه داریم از گذ شت وفداکاری انان ومحبت خدای متعال نصیب گردیده است .
ضمن تبریک عید مبعث رسول خوبیها خدمت شما وخانواده محترم وهمه مسلمانان جهان وشیفتگان حریت وآزادی بشر
ممنون از مطالب خوب و مفید تان.
همه ما دعاگوی شما خوبان هستیم شما هم مارا از این فیض عظمی بی نصیب مفر مائید .
اگر توانستید به این ادرس هم که مزین است به نام شهیدی از هزاران شهید انقلاب اسلامی
سری بزنید http://mobserat.blogfa.com
اللهم کن لولیک الفرج ...
الاحقر ذهابی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد