با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

دیدار اعضای شورایعالی حوزه های علمیه

بسمه تعالی

عنوان:  دیدار اعضای شورایعالی حوزه های علمیه
تاریخ:  ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای شورایعالی حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به منزلت و جایگاه این شورا در تربیت روحانیون و علمای تأثیرگذار بر ضرورت جدی گرفتن تحول در حوزه های علمیه و زنده کردن ظرفیت های درونی آن، و ارتقاء سطح اخلاق، فکر و معرفت دینی طلاب تأکید کردند.
رهبر انقلاب اسلامی مبنای اصلی کار در حوزه های علمیه را تربیت فقیه خواندند و خاطرنشان کردند: لازم است در کنار توجه به این مبنای اصلی به آموزش و فراگیری علوم عقلی اعم از فلسفه و کلام نیز اهتمام شود.
ایشان «روح» حاکم بر حوزه های علمیه را تربیت علمای وارسته دانستند و در تبیین لوازمِ «صورت و قالبِ» فعالیت های حوزه های علمیه، بر مواردی همچون پرهیز از تقلید روشهای مدیریتی دیوان سالارانه، گسترش تشکیلات اداری، موازی کاری و مدرک گرایی تأکید کردند.
رهبر انقلاب تقویت سطح علمی و آموزشی در حوزه های علمیه را ضرورتی قابل توجه دانستند و تصریح کردند: لازم است شورایعالی حوزه های علمیه در این زمینه برنامه ریزی کند.
پیش از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ابتدا آیت الله استادی رئیس شورایعالی حوزه علمیه و سپس حضرات آقایان مقتدایی،‌غروی و حسینی بوشهری گزارشی از اقدامات دوره گذشته مدیریت حوزه و مصوبات و سیاست گذاری های شورایعالی و برنامه های مدیریت در دوره ی پیش رو بیان کردند.
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

[www.Leader.ir]
نظرات 1 + ارسال نظر
زندگی زیباست اما شهادت زیباتر یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:05 http://ayaskshohada.blogfa.com/

سلام

وب قشنگی داری...

به ما هم سر بزنید اگه دوست داشتی تبادل لینک کن
یاعلی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد