با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

سال نو مبارک

بی تو اینجا همه در حبس ابد، تبعیدند

سالها، هجری و شمسی همه بی خورشیدند

سیرتقویم جلالی به جمال توخوش است

فصلها راهمه با فاصله ات سنجیدند

توبیایی همه ساعتها، ثانیه ها

از همین روز همین لحظه همین دم عیدند

اللهم عجل لولیک الفرج

دیدار مدیران سازمان اوقاف با رهبر انقلاب

بسمه تعالی
عنوان: دیدار مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه با مقام معظم رهبری
تاریخ: ۱۳۹۰/۱۲/۲۳



حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه شنبه)در دیدار نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه و مسوولان این سازمان، وقف را یک نهاد ممتاز دینی دانستند و تاکید کردند: باید از طریق تشویق مردم به وقف و همچنین ادای صحیح حق واقف در مورد موقوفه اش، سنت وقف را بیش از پیش در جامعه ترویج کرد.
ایشان خاطرنشان کردند: مهمترین مسئله در وقف، عمل امینانه نسبت به موضوع وقف است.
رهبر انقلاب اسلامی دایره وقف را گسترده دانستند و افزودند: اکنون عرصه های متعددی برای وقف وجود دارد که از جمله آنها، پزشکی، علم و آموزش، تحقیقات و پژوهش، علوم جدید، محیط زیست و ترویج دین به شکل های مدرن است.
حضرت آیت الله خامنه ای نظارت مستمر مدیران بر زیر مجموعه خود در همه دستگاهها را ضروری و مهم خواندند و تأکید کردند: این نظارت به معنای این است که وظایف بخصوص در موضوع بسیار مهم وقف، بصورت صحیح و کامل انجام شود و خدای نکرده غفلت ها و یا لغزش ها موجب ناتمام ماندن کارها و ناقص انجام شدن وظایف نشود.
ایشان همچنین از زحمات و تلاشهای حجت الاسلام والمسلمین محمدی سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیران و کارکنان این مجموعه تشکر و قدردانی کردند.

تشکیل شورای عالی فضای مجازی

بسمه تعالی

عنوان:  تشکیل شورای عالی فضای مجازی
تاریخ:  ۱۳۹۰/۱۲/۱۷

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی ضمن دستور برای تشکیل شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس جمهور، اعضای حقوقی و حقیقی این شورا را تعیین کردند. رهبر انقلاب اسلامی آثار چشمگیر شبکه جهانی اینترنت در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، لزوم برنامه ریزی و هماهنگی به منظور صیانت از آسیب های ناشی از آن، و بهره گیری حداکثری از فرصت‌ها در جهت ارائه خدمات گسترده و مفید به مردم را از دلایل اصلی ضرورت تشکیل شورای عالی فضای مجازی برشمردند و تأکید کردند: این شورا وظیفه دارد مرکزی بنام مرکز ملّی فضای مجازی کشور ایجاد کند.
متن حکم حضرت آیت الله خامنه ای به این شرح است:

ادامه مطلب ...

بیانات آقا در دیدار دانشمندان هسته‌ای

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌
 خیلى خوشحالم از اینکه شما عزیزان را، برادران و خواهران ارزشمندِ فعال در یک عرصه‌ى افتخارآفرینِ ملى و تاریخى را امروز اینجا زیارت میکنم. البته پشت سر شماها ما، هم خیلى از شماها ذکر خیر کردیم، هم خیلى قلباً به شماها علاقه و ارادت داریم. امروز هم یک فرصتى است که شفاهاً و روبه‌رو به شماها اظهار اخلاص و ارادت کنیم. خدا را شکر میکنیم. البته این نعمتها از خداست. همه‌ى نعمتها از سوى پروردگار عالم است؛ «ما بکم من نعمة فمن اللَّه».(1) نعمتِ داشتن نیروهاى انسانىِ کارآمد و هوشمند و دانشمند و خوشفکر و پرانگیزه هم یک نعمتى است؛ این هم از نعمتهاى الهى است. از شما که تشکر میکنیم، به جاى خود محفوظ؛ اما به خاطر اینکه خداى متعال شما را به این ملت و به این نظام داد، از خداى متعال هم خیلى تشکر می کنیم...
ادامه مطلب ...