با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

هفته دفاع مقدس گرامی باد

 

 

یاد شهدا زنده باد

شرهانی+عکس

شرهانی هم مثل هیچ جا نیست فقط باید بری تا متوجه بشی   

 

توضیحاتی دررابطه باموقعیت جغرافیایی وعملیات هایی که دراین منطقه صورت گرفته:

در کیلومتر 45 جاده دهلران – اندیمشک ، در منتهی الیه جاده عین خوش – چم سری (جاده شهید خرازی ) و در نزدیکی پاسگاه چم سری ، منطقه شر هانی و یادمان عملیات محرم قرار دارد . این یادمان در واقع مقر گروه تفحص لشگر 14 امام حسین علیه السلام اصفهان بود که در این منطقه و محدوده فکه شمالی و زبیدات عراق به تفحص شهدا می پرداختند و شهدای تفحص شده را در معراج شهدای آن نگه داری کرده و سپس به معراج شهدای اهواز منتقل می کردند. در سال 1388 پیکر مطهر یک شهید گمنام در این محل به خاک سپرده شد که امروزه زیارتگاه زائران و کاروان های بازدید کننده از این منطقه است. عملیات محرم در تاریخ 10/8/1361 توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رمز (( یا زینب کبری سلام الله علیها)) در این منطقه انجام گرفت ، همچنین در تک عراق در 21/4/1367 در این منطقه تعدادی از عزیزان ارتش جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیده و عده ای مفقود شدند. 

 

عکس هایی از شرهانی در ادامه مطلب ببینید.........

ادامه مطلب ...

تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت درگذشت مادر شهیدان جهان آرا

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه) در پیامی به مناسبت رحلت والده‌ی شهیدان جهان آرا، درگذشت این بانوی صبور را به بازماندگان و همرزمان این شهدای عزیز تسلیت گفتند.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت بانوی صبور، مادر شهیدان جهان آرای عزیز را به روح مطهر آن شهیدان و به همه‌ی بازماندگان و همرزمان ایشان بویژه پدر بزرگوار شهیدان تسلیت می گویم، و امیدوارم روح مطهر این بانوی بزرگوار در کنار ارواح طیبه فرزندان عزیز خود مشمول رحمت و مغفرت و رضوان الهی باشد.
سیدعلی خامنه ای

چرا جامعه نیاز به رهبر دارد؟


وجود رهبر در جامعه‌، یک امر ضروری است‌، که هم قرآن کریم اهمیت آن را بیان فرموده است‌، و هم امامان معصوم‌: و هم عقل به بودن رهبر حکم می‌کند، و هم این که همة مردم مسلمان و غیر مسلمان خواستار آن هستند.
اگر جامعه رهبر نداشته باشد، حکومت ندارد، واگر حکومت نداشته باشد، نظم و امنیت نخواهد بود; هرج و مرج جامعه را فرا خواهد گرفت‌; کسی نیست که مردم را در مقابل دشمنان بسیج کند تا در برابر بیگانگان دفاع کنند; فعالیت‌های اقتصادی‌، فرهنگی‌، سیاسی و... کم رونق می‌گردد; قتل و غارت و درگیری زیاد می‌شود; تعلیم و تربیت از بین ما می‌رود; و هزاران مشکل دیگر به وجود می‌آید. و خلاصه این که‌، در جامعة بهم ریخته‌، کسی نمی‌تواند در صلح و صفا و امنیت زندگی کند; زیرا جامعه همیشه در آشفتگی و نگرانی به سر می‌برد.
در داستان بنی اسرائیل می‌خوانیم هنگامی که بر اثر هرج و مرج داخلی و نداشتن رهبری قوی‌، جامعه‌، گرفتار شکست شد، و دشمنان بر آنان مسلط شدند. قرآن کریم‌، در این باره می‌فرماید: "أَلَم‌ْ تَرَ إِلَی الْمَلاَ ?ًِ مِن بَنِی‌َّ إِسْرَ ََّءِیل‌َ مِن بَعْدِ مُوسَی‌ََّ إِذْ قَالُواْ لِنَبِی‌ٍّ لَّهُم‌ُ ابْعَث‌ْ لَنَا مَلِکًا نُّقَـَتِل‌ْ فِی سَبِیل‌ِ اللَّه‌ِ; (بقره‌،246) آیا مشاهده نکردی جمعی از بنی اسرائیل را بعد از موسی که به پیامبر خود گفتند: زمامدار (و فرماندهی‌) برای ما انتخاب کن‌! تا (زیر فرمان او) در راه خدا پیکار کنیم‌."
این آیه شریفه تصریح دارد که‌، بدون حکومت و وجود رهبر، رسیدن به آزادی و آرامش اجتماعی ممکن نیست‌.
امام علی‌می‌فرماید: "مردم به هر حال نیازمند به امیر و زمامداری هستند، خواه نیکوکار باشد یا بدکار! تا مؤمنان در سایة حکومتتش به کار خویش مشغول باشند، و کافران نیز بهره‌مند شوند، و مردم در دوران حکومت او، زندگی را حتی داشته باشند، به وسیلة او اموال بیت المال گردآوری شود و به کمک او با دشمنان مبارزه کنند، جاده ها امن گردد، و حق ضعیفان از زورمندان گرفته شود، مردم نیکوکار در رفاه و از دست بدکاران در امان باشند."(بحار الانوار، مجلسی‌;، ج 33، ص 358، مؤسسة الوفأ)
در جای دیگر می‌فرماید: "رهبر ظالم و ستم‌گر بهتر است از فتنه (هرج و مرج و نبود رهبر) که پیوسته در جامعه وجود داشته باشد."(غرر الحکم و درر الحکم‌، محمد تهیمی آمدی‌، ج‌، ص‌، انتشارات دفتر تبلیغات‌.)

بیعت نامه شهید آوینی

گزیده ای از نامه شهید آوینی خطاب به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای

خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی، نائب امام عصر (عج) حضرت آیت الله خامنه ای ایدیکم الله تعالی بتأییداته الخاصه

ما با حضرتعالی به عنوان وصی امام امت (ره) و نائب امام عصر (عج) تجدید بیعت کرده ایم و تا بذل جان در راه اجرای فرامین شما ایستاده ایم، همان گونه که پیش از این درباره امام امت (ره) بوده ایم و بسیارند هنوز جوانانی که عشق به اسلام و شوق رضوان حق آنان را در میدان انقلاب نگه داشته است، با همان شوری که پیش از این داشته اند. خدا شاهد است که این سخن از سر کمال صدق و از عمق قلوب همان جوانانی سرچشمه گرفته است که در تمام این هشت سال، بار جنگ را بر شانه های ستبر خود کشیدند. ما به جهاد فی سبیل الله عشق می ورزیم و این امری است فراتر از یک انجام وظیفه خشک و بی روح. این سخن یک فرد نیست، دست جماعتی عظیم است که به سوی شما دراز شده تا عاشقانه بیعت کند، بسیارند کسانی که میدانند شمشیر زدن در رکاب شما برای پیروزی حق از همان ارجی در پیشگاه خدا برخوردار است که شمشیر زدن در رکاب حضرت حجّت (عج) و نه تنها آماده که مشتاق بذل جان هستند.

سر ما و فرمان شما

کمترین مطیع شما سید مرتضی آوینی

فراماسونری چگونه و از چه زمانی وارد ایران شد

تشکیلات ماسونی فراملیتی است و هرجاکه قدرت و ثروت انباشته شود، در آنجا متمرکزشده و نفوذ می‌کنند. یک زمانی هست که در انگلستان امپراطوری تشکیل می شود و وارد انگلستان می شوند و همه فکر می کنند که فراموسونری یک پدیده انگلیسی است و در دوره ای دیگر، متوجه آمریکا می شوند.

 

چندی پیش آیت‌الله مصباح یزدی در هشدار کم سابقه‌ای خبر از ظهور و بروز جریانی به نام "فراماسونری جدید"داد. هشداری که باید آن را جدی گرفت چراکه سوابق تاریخی هشدارهای آیت‌الله نشان می‌دهد، وی باشناخت کامل از جریان موسوم به "انحرافی "این هشدار را اعلام کرده است.

به منظور بررسی بیشتر این هشدار، به گفت گو با دکتر موسی فقیه حقانی نشستیم. وی به گواهی مقالات و سخنرانی هایی که ایراد کرده، یکی از کارشناسان و متخصصان ارشد تاریخ معاصر و به‌ویژه موضوع "فراماسونری" است.

کتاب دو جلدی "فراماسونر ی در ایران " با کوشش‌های چندین ساله وی تا پایان سال به مخاطبان عرضه خواهد شد. حقانی معاون پژوهشی موسسه تاریخ معاصر، سردبیر فصلنامه‌های "تاریخ معاصر" و "یادآور" است.

مرور سیر تاریخی چگونگی ورود فراماسونری به ایران، فعالیت‌های آن و خسارات جبران ناپذیر بر ملت ایران و البته تشابه‌های "فراماسونری قدیم" و "فراماسونری جدید" می‌تواند عمق هشدار آیت‌الله مصباح را نشان دهد.

 

پیدایش جریان‌هایی مانند فراماسونری در ایران چه سیری را داشته است، علت پیدایش آن در ایران چه بوده است و چرا این تشکیلات را کشورهای غربی در ایران راه اندازی کردند؟


 

(بقیه در ادامه مطلب)

ادامه مطلب ...

رهبرم

 

   وقتی امام عاشقان غایب است   

 

 اطاعت از خامنه ای واجب است

یا حافظ


بسم الله ...


گاهی خداوند درها را می بندد

و پنجره ها را قفل می کند ..


زیباست ....


اگر فکر کنی که بیرون طوفان است ..

و او می خواهد از تو محافظت کند .


یا حافظ ...

...مادر...


بسم رب الشهدا و الصدیقین

تابوت ها را که توی معراج آوردند ٬ صدا زدند که یک مادر شهید بیاید بالا .

از جایش بلند شد ٬ مادرانه قدم بر می داشت ...

پله های معراج را بالا رفت و رسید کنار قبر آجر پوش اول ..

آمد برود توی قبر و استخوان های پارچه پیچ را بگذارد توی قبر که گفتند :

حاج خانم نه ٬ دومی !

رفت کنار قبر دوم ...

گفتند : ببخشید ولی شما سومی را در قبر بگذارید .

سومی هم به چهارمی رسید .

رفت توی قبر چهارم ٬ استخوان ها را به بغل کشید و آرام توی قبر گذاشت .

نمی دانست چرا اولی و دومی و سومی نشد ...

و نمی دانست که چهارمی چقدر دلش برای مادرش تنگ شده بود !

***************************

......

ناگزیر از سفرم بی سر و سامان چون باد

به گرفتار رهایی نتوان گفت آزاد

کوچ تا چند ؟ مگر می شود از خویش گریخت ؟

بال ٬ تنها غم غربت به پرستو ها داد

اینکه مردم نشناسند تو را غربت نیست

غربت آن است که یاران ببرندت از یاد

عاشقی چیست ؟ به جز شادی و مهر و غم و قهر ؟

نه من از قهر تو غمگین ٬ نه تو از مهرم شاد

چشم بیهوده به آیینه شدن دوخته ای

اشک آن روز که آیینه شد از چشم افتاد

دیدار مسئولان و اقشار مختلف مردم

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم در حسینیه امام خمینی (ره)، بیداری اسلامی در منطقه را، بازگشت مسلمانان به هویت اصیل اسلامی خود دانستند و تأکید کردند: شکوه و عظمت امت اسلامی در بازگشت به قدرت اسلام و اتکال به خداوند متعال و شناخت توانائیهای شگرف خود است.
ایشان با تأکید بر اینکه بیداری اسلامی در منطقه و حضور مردم در صحنه برای به دست گرفتن سرنوشت خود، تجربه ای بسیار مهم و ارزشمند در تاریخ اسلام است، افزودند: حوادثی که امروز در مصر، تونس، یمن، لیبی، بحرین و ب رخی کشورهای دیگر در حال وقوع است، حوادثی تعیین کننده و سرنوشت ساز برای ملتهای مسلمان است.
رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند: اگر اراده ملتهای اسلامی بر کسانی که سعی در مداخله در کشورهای اسلامی دارند، غلبه پیدا کند، کشورهای اسلامی تا مدتهای طولانی، حرکتی پیش رونده خواهند داشت.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: اما اگر دنیای استکبار و سردمداران سلطه و صهیونیزم جهانی از جمله رژیم مستکبر و ظالم آمریکا، بتوانند بر این امواج سوار شوند و مدیریت صحنه را بدست بگیرند، قطعاً دنیای اسلام تا دهها سال دچار مشکلات بزرگ خواهد بود.
ایشان وظیفه امت اسلامی بوی ژه نخبگان سیاسی و فرهنگی دنیای اسلام را برای جلوگیری از بروز چنین اتفاق ناگواری، بسیار مهم و حساس خواندند و تأکید کردند: امروز، روز امتحان بزرگ کشورها و ملتهای اسلامی است زیرا ملتهای مسلمان به توانایی خود و قدرت شگرف و کارآئی آن، شناخت پیدا کرده اند.
رهبر انقلاب اسلامی، عملکرد ملت بزرگ ایران در سی سال گذشته را نمونه آشکاری از استقامت و بهره گیری از همه توان، در مسیر صراط مستقیم برشمردند و افزودند: اکنون نتایج این استقامت سی ساله آشکار شده و مقطع فعلی یکی از درخشان ترین مقاطع حیات تاریخی ملت ایران است.
حضرت آیت الله خامنه ای خاطر نشان کردند: در این سی سال، نسلهای پی در پی، با یک هدف و انگیزه در مقابل فشارهای استکبار از جمله تحریم ها، و تهدیدهای نظامی، سیاسی و امنیتی ایستادگی کردند و امروز ملت ایران، ملتی عزیز، مقتدر، پیش رونده، امیدوار به آینده و دارای چشم انداز روشنی است.
در ابتدای این دیدار آقای احمدی نژاد رئیس جمهور ضمن تبریک عید سعید فطر، تمرین اخلاص و عبودیت محض، تمرین محبت و گذشت و امید به آینده را سه درس بزرگ ماه رمضان بیان کرد و گفت عید فطر، عید حاکمیت ارزشهای الهی و عید ولایت، و عشق و امید است.
رئیس جمهور با اشاره به ظلم و جنایت مستکبران عالم به بشریت بویژه اصرار دولت آمریکای جنایتکار و صهیونیست های شقی برای تجاوز و کشتار در سرزمین فلسطین تاکید کرد وظیفه همه موحدان و مومنان ایستادگی بر آرمان آزادی فلسطین از چنگال صهیونیست های درنده خو، است تا به لطف خداوند، آزادی قدس، مقدمه حکومت صالحان و برقراری عدالت باشد.