با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

با ولایت

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

هفته بسیج گرامی باد

ـ بسیاری از پیشرفتها و موفقیتهای نظام اسلامی در

عرصه‌های مختلف مرهون تفکر و میل بسیجی است.(مقام معظم رهبری)



هفته بسیج بر بسیجیان غیور و دریادل گرامی باد.

آقا.....سیدعلی جونم فدات!

چقدر راست گفتند که مؤمن در دنیا غریب است! و تو رهبر من،از همه بیشتر غریبی...


بعد سفر اماممان روح الله"ره"،تو ماندی و این همه درد و مصیبت و سختی و مشکلات!

فیلمتان را دیده ام که قبول نمیکردید پرچم ولایت را به دوش بکشید!آخر میدانستید

که سخت است....

ادامه مطلب ...

تشییع پیکر شهدا

بسمه تعالی

عنوان:  حضور فرمانده معظم کل قوا در مراسم تشییع پیکر شهدای غدیر
تاریخ:  ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
حضرت آیت الله خامنه ای، فرمانده معظم کل قوا، صبح امروز (دوشنبه) در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (شهدای غدیر) حضور یافتند.
رهبر انقلاب اسلامی با حضور در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه، ضمن قرائت فاتحه برای سردار سرلشگر حسن تهرانی مقدم رئیس سازمان جهاد خود کفایی و تحقیقات سپاه، و جمعی از شهدای حادثه انفجار در پادگان سپاه در حومه ملارد استان البرز، برای این شهدای گرانقدر، علو درجات، مسئلت کردند. همچنین در حاشیه این مراسم حضرت آیت الله خامنه ای، در جمع خانوده های شهدای غدیر حضور یافتند و آنان را مورد تفقد قرار دادند.


پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

[www.Leader.ir]

موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو محکومان

بسمه تعالی

عنوان:  موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان
تاریخ:  ۱۳۹۰/۰۸/۲۳

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی با پیشنهاد آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه مبنی بر عفو یا تخفیف مجازات تعداد 912 نفر از محکومان محاکمِ عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر خم، موافقت کردند.




پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

[www.Leader.ir]

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب (شهدای غدیر)

بسمه تعالی

عنوان:  پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی عروج ملکوتی شهدای غدیر
تاریخ:  ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی با گرامیداشت یاد شهدای  سازمان جهاد خود کفایی سپاه پاسداران، خصوصا سردار سرلشکر حسن مقدم خاطر نشان کردند: محصول تلاشهای این عناصر ممتاز، هم اکنون در اختیار مردان جهاد است و تربیت شدگان آن مجموعه، از کفایت لازم برای ادامه ی آن خط نورانی برخوردارند.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
حادثه ی خونین در یکی از مراکز پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به شهادت جمعی از عناصر ممتاز آن سازمان و در پیشاپیش آنان سردار عالی قدر، دانشمند برجسته و پارسای بی ادعا، سردار حسن مقدم انجامید، واقعیتی تلخ و اندوهبار بود.
آن جان بر کفان نستوه با سینه ی گشاده و عزم راسخ همواره به پیشباز خطر شتافته و در دوران دفاع مقدس و پس از آن، هرگز احساس خستگی به خود راه ندادند. شهادت، بی شک برترین آرزوی آنان بود. لیکن فقدان مردان بزرگ در هر کشور و جامعه ئی برای آن مردم و آن کشور خسارت و تأسف بار است. ما همه در غم این عزیزان با خانواده های گرامی آنان شریک و همدردیم. خدا را شکر که محصول تلاشهای آنان هم اکنون در اختیار مردان جهاد است و تربیت شدگان آن مجموعه، از کفایت لازم برای ادامه ی آن خط نورانی برخوردارند.
عزیزان من؛ امیدوار به تفضل بی انقطاع حضرت حق، و با استمداد از ارواح شهیدانتان، تلاش و همت را دو چندان کنید تا همه بیش از پیش بدانند که شهادت برای ما توفیق الهی و مایه ی برکت و عروج برتر است.
تسلیت صمیمانه ی خود را به بازماندگان و دوستان و همکاران این شهدا تقدیم می دارم.
سیدعلی خامنه ای
25/آبان/1390



پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

[www.Leader.ir]

پیام تبریک رهبر معظم انقلاب

بسمه تعالی

عنوان:  پیام تبریک رهبر معظم انقلاب در پی موفقیت تیم ملی وزنه برداری
تاریخ:  ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب (یکشنبه) با صدور پیامی موفقیت تیم ملی وزنه برداری کشورمان را تبریک گفتند. متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
کاروان اعزامی به مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان،
سلام علیکم؛
از شما جوانان و مدال‌آوران غیور به‌ویژه آقایان بهداد سلیمی و کیانوش رستمی که با موفقیت خود در این دوره از مسابقات جهانی، دل ملت عزیز ایران را شاد کرده‌اید، تشکر میکنم.
سیدعلی خامنه‌ای
22 آبان‌ماه 90


منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

[www.Leader.ir]

عید سعید غدیر خم مبارک باد

دشت تا خیمه زد آهنگ خروشیدن را
چاه هم تجربه کرد آتش جوشیدن را

دست خورشید در آفاق رسالت چرخید
چنگ زد گیسوی تردید پریشیدن را

و بیابان چه تبی داشت از انبوه سکوت
تا مبارک کند این آینه پوشیدن را

عشق ابلاغ شد و حلقه مستان گُل کرد
تازه کرد آن خُم نو، چشمه نوشیدن را

پر شد آغوش غدیر از دم «بخٍّ بخٍّ»
تا بکوبد هیجانات نیوشیدن را

عطر «من کنتُ...» و غوغای «علی مولاه»
قافله قافله راند این همه کوشیدن را


شعر :پروانه نجاتی

مراسم دانش آموختگی دانشجویان ارتش

بسمه تعالی

عنوان:  مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش
تاریخ:  ۱۳۹۰/۰۸/۱۹

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی (ع) در سخنان مهمی، نیروهای مسلح را مایه عزت ملت و کشور ایران و نوک پیکان استوار دفاع ملی دانستند و تأکید کردند: دشمنان بخصوص آمریکا و دست نشانده گانش و رژیم صهیونیستی بدانند، ملت ایران اهل تجاوز به هیچ کشور و ملتی نیست اما هرگونه تجاوز و حتی تهدید را با قدرت کامل و بگونه ای پاسخ خواهد داد که متعرضان و متجاوزان را از..............

ادامه مطلب ...

بیانات آقا : مشت‌های پولادین

ما اهل تجاوز به هیچ ملتى و هیچ کشورى نیستیم؛ ما هرگز اقدام به جنگ خونین نمیکنیم - ملت ایران این را به اثبات رسانده است - اما ما ملتى هستیم که هرگونه تجاوز را، بلکه هرگونه تهدید را، با استوارى و با قدرت کامل پاسخ خواهیم داد. ما ملتى نیستیم که بنشینیم تماشا کنیم قدرتهاى پوشالىِ مادى که از درون کرم‌خورده و موریانه‌خورده‌اند، ملت استوار و پولادین ایران را تهدید کنند. ما در مقابل تهدید، تهدید میکنیم. هر کسى فکر تجاوز به جمهورى اسلامى ایران در مخیله‌اش خطور کند، باید خود را آماده‌ى دریافت سیلى‌هاى محکم و مشت‌هاى پولادین کند؛ از سوى ملت مقتدر ایران، از سوى نیروهاى مسلح؛ ارتش جمهورى اسلامى ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامى و بسیج مردمى، و پشت سر همه، ملت بزرگ ایران. و بدانند؛ هم آمریکا بداند، هم دست‌نشاندگانش بدانند، هم سگ نگهبانش رژیم صهیونیستى در این منطقه بداند؛ پاسخ ملت ایران به هرگونه تعرضى، هرگونه تجاوزى، بلکه هر گونه تهدیدى، پاسخى خواهد بود که از درون، آنها را از هم خواهد پاشید و متلاشى خواهد کرد.